Mléčné výrobky před i po tréninku? Nevhodné?...

29.10.2013 11:57

Je vhodné konzumovat před a po tréninku mléčné výrobky?

Jestliže netrpíte laktózovánou intolerancí, pak jsou pro vás netučné nebo nízkotučné mléčné produkty v době kolem tréningu vysloveně vhodné.mléčné výrobky a trénink

Jak mléko, tak jogurty obsahují sacharidy, které jsou zdrojem enerigie. Můžete si připravit báječný koktejl přidáním lesních plodů a do jogurtu klidně přidejte i kvalitní cereálie, čímž získáte dokonalý předtréninkový pokrm. Po cvičení Vám mléčné výrobky umožní nastartovat regeneraci a vytvoří podmínky pro růst svalové hmoty. Potréninková porce by měla obsahovat alespoň 15 gramů bílkovin. V případě, že špatně snášíte laktózu, zvolte mléko či mléčné produkty bez laktózy, vhodné je například neslazené mandlové oči rýžové mléko, jen v tomto případě musíte počítat s ničím podílem bílkovin.

Docent katedry kineziologie University McMaster Dr. Phillips řekl: “Pokud chce někdo snížit množství tuku a současně zvýšit množství svalové hmoty, musí posilovat a po cvičení pít mléko.

Podívej se také na zdravé recepty.

Použita literatura: Časopis fitness, Říjen 2013

Zpět

Mléko po tréninku prospívá!

Mléko po tréninku

Mléko po tréninku snižuje tuk a napomáha k tvorbě svalové hmoty!

Článek od trenéru sportovního centra FitBox Kladno.

sportovni centrum FitBox Kladno

Kontakt

FitBox Kladno osobní tréninky
Dr. Vrbenského 33
Kladno
27201

775 05 88 78

maskot fitboxu kladno

Maskot FitBoxu Kladno ÁGNES

Fit Box Kladno

FitBox Kladno osobní tréninky