Posilování a stagnace...

21.07.2013 15:42

"Posilovna a odpočinek = svalová hmota"

Odpočívejte, posilujte, odpočívejte, odpočívejte.

Dlouhé tréninky, aerobní cvičení, plánování jídelníčku, práce, škola a rodina - není divu, že se tělo jednoho dne rozhodne zpomalit a ubrat. V takové chvíli je pak řešením jedině odpočinek! Jedině odpočinkem něco zmůžete. Nezapomínejte na staré známé rčení, že svaly roustou, když odpočíváte. Je dobré spát 8-9hodin denně, čas od času si dopřejte i šlofíka odpoledne. Ve vašem tréninkovém plánu si vyberte dva dny v týdnu ve kterých nebude vůbec cvičit! Ano přesně tak! dva dny úplného volna.

V případě že máte v tréninku běh a to více jak 10km, je nepsané pravidlo že 10km = 1hodina spánku navíc!

Pokud chcete více informací týkající se tréninku, hubnutí nebo zdravé stravy oslovte trenéry FitBoxu Kladno. Nabízíme také soukromé hodiny na míru!

Tel.: 775058878, E-mail: fitboxkladno@fitboxkladno.cz

Zpět

Vyzkoušej kompenzační cvičení na gymnastickém míči

Více !ZDE!

Cvičení na "balónu" ti pomůže od bolesti zad a posílíš tak hluboké stabilizační svaly!

Hodinu vede hlavní trenérka FitBoxu Kladno, Danča Hrmová

Tel.: 775 05 88 78

Kontakt

FitBox Kladno osobní tréninky
Dr. Vrbenského 33
Kladno
27201

775 05 88 78

maskot fitboxu kladno

Maskot FitBoxu Kladno ÁGNES

Fit Box Kladno

FitBox Kladno osobní tréninky