Strava na delší výlety i závody

12.09.2013 18:38

Co přesně jíst a pít když jdu na dlouhý výlet nebo závod...

  • Snídaně:

Vydatné ranní jídlo je základ. Bez něho bychom byli celý den slabí a malátní. Vyzkoušené jsou různé druhy ovesných nebo jiných vloček. Připravte si už doma jedlotlivé dávky a rozmyslete se, zda máte raději kaši nebo musli nasucho. V prvním případě stačí vločky, sušené mléko, cukr a případně něco na dochucení. Večer vhodná snídaně na závody Kladnovločky namočíte do mléka, ráno je dáte na plamen a uvaříte porridge. Jestli kaše není váš šálek čaje, budete muset doma zapracovat víc. Vločky opražíte, přidáte do nich ořechy, kokos, trochu čokolády, sušené ovoce a všechno ostatní, co máte rádi. Na cestách stačí jenom nabírat ze sáčku a sypat do úst. O to více ale budete muset pít, protože vločky na sucho dokážou vysušit nejenom krk, ale i žaludek.

  • Oběd:

Na cestách se přes poledne moc nejí. Na týdenní putování stačí chléb, tvrdý sýr a osvědčený salám Vysočina, který není kořenění ani přesolený. Na dlouhých expedicích se konzumují proteinové prášky a nápoje. Občas je oběd Kladno a hubnutívhodné fádní stravu zlepšit konzervou s masem, třeba rychle stravytelným tuňákem. Jednou za čas přijde na každého hlad i za pochodu. Je dobré být na to připraven a mít v kapse pytlík kyselých bonbonů, čokoládu (sedmdesátiprocentní se neroztéká v horku), energetickou tyčinku nebo sušené ovoce.

  • Večeře:

Konečně je klid, odpočíváme, stavíme tábor a máme čas na přípravu pořádného jídla, které nám bude chutnat i po mnoha dnech mimo civilizaci. Polévka je základ. Jestli šetříme palivem, sáhneme nejspíš po čínských těstoviny Kladno cvičenínudlových v sáčku, které stačí zalít horkou vodou a je hotovo, Jestli vaříme na ohni, klidně si můžeme vařit domácí polévku. Potřebujeme k tomu zeleninu, bujon a upotřebíme zbytky z dalšího vaření jako salám a těstoviny, případně houby, které najdeme po cestě. Hlavní večerní jídlo děláme většinou slané. Ráno nás totiž zase čekají sladké vločky. Turistickou klasikou jsou jednoduché kombinace předvařené rýže, bramborové kaše či těstoviny s pokrájeným salámem, uzeným mase a cibulí nebo česnekem. Na ohni se dá opéci slanina a nic se nezkazí sušeným masem nebo zeleninou.

Zpět

Hubnutí a FitBox Kladno!

Naše sportovní centrum FitBox Kladno má reálné výsledky! Vyzkoušej některou z našich hodin FitBoxu!

Rozvrh hodin ZDE!

Vyzkoušej také SOUKROMOU HODINU S Dančou!

Hodina je postavena přímo tobě na míru! Více INFO zde!

 

Kontakt

FitBox Kladno osobní tréninky
Dr. Vrbenského 33
Kladno
27201

775 05 88 78

maskot fitboxu kladno

Maskot FitBoxu Kladno ÁGNES

Fit Box Kladno

FitBox Kladno osobní tréninky